عسل خرما

**محصول جدید**

عسل خرما (یا قند مایع خرما یا شیره خرما رنگ بری شده) گل نیک

عسل خرما را می توان بهترین و ارزان ترین شیرین کننده طبیعی مایع در جهان نامید. این محصول صددرصد طبیعی و خالص بوده و از آنجایی که قند تشکیل دهنده آن تماماً از نوع فروکتوز و گلوگز می باشد، می توان آن را بهترین و سالمترین جایگزین شکر سفید (ساکاروز) و یا گلوکز مایع نامید.

عسل خرما چیست؟

عسل خرما یا قند مایع خرمای گل نیک یک شیرین کننده صددرصد طبیعی و گیاهی منحصر به فرد و ارزان قیمت از خرما است که طی چندین مرحله فیلتراسیون با استفاده از ماشین آلات روز دنیا تولید می شود. با توجه به رنگ روشن و شفافیت بسیار بالای این محصول، می توان آن را یک شیرین کننده طبیعی بینظیر و پرکاربرد در صنایع مختلف که در عین حال دارای تمامی خواص منحصر به فرد خرما می باشد، نامید.

صنایعی که در حال حاضر در حال استفاده از گلوگز مایع، ساکاروز و یا شکر سفید به عنوان شیرین کننده محصولات خود هستند می توانند با جایگزین کردن این مواد با قند مایع خرما (عسل خرمای) گل نیک کیفیت و ارزش غذایی محصولات خود را بالا برده و به سلامت جامعه و مشتریان خود کمک کنند.

از آنجایی که قدرت شیرین کنندگی فروکتوز حدود 1.2 برابر ساکاروز یا همان شکر سفید می باشد، می توان نتیجه گرفت که از لحاظ اقتصادی نیز این جایگزینی (قند مایع خرمای گل نیک به جای شکر سفید و یا گلوکز) می تواند برای صنایع مختلف سودمند باشد.

مشخصات عسل خرما (قند مایع خرمای) گل نیک

+ صددرصد طبیعی

+ بهترین و ارزان ترین شیرین کننده طبیعی بر پایه میوه

+ رنگ روشن و شفاف

+ بدون عطر و طعم تند خرما (به این خاطر می توان آن را در صنایع مختلف به عنوان شیرین کننده خنثی مورد استفاده قرار داد)

+ بدون هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده

+ عاری از هرگونه آلودگی میکروبی و غیره

+ قابل ارایه در بریکس های مختلف (از بریکس 72 تا 80)

+ حلالیت بسیار بالا (نزدیک به صددرصد)

+ صددرصد وگان و بدون گلوتن

کاربردهای عسل خرما (قند مایع خرمای) گل نیک

+ به عنوان شیرین کننده طبیعی در صنایع تولید نوشیدنی، مارمالاد، مربا و غیره به عنوان بهترین جایگزین شکر سفید

+ به عنوان شیرین کننده طبیعی در صنایع تولید نوشابه، آبمیوه های طبیعی، بستنی، انواع نوشابه انرژی زا و غیره

+ به عنوان مکمل ورزشی برای افزایش انرژی

+ به عنوان ماده ی اصلی پایه در تولید انواع سیروپ با طعم های مختلف

+ به عنوان شیرین کننده طبیعی مناسب برای بیماران دیابتی و گیاهخواران: به علت شاخص گلیسمیک پایین عسل خرما، مصرف این محصول در بیماران دیابتی مجاز می باشد.

بسته بندی عسل خرما (قند مایع خرمای) گل نیک

عسل خرمای گل نیک در انواع بسته بندی فله شامل گالن، دبه، بشکه و غیره و همچنین انواع بسته بندی خرده فروشی و فروشگاهی قابل ارایه می باشد.

فواید و خواص عسل خرما (قند مایع خرمای) گل نیک
 
از آنجایی که عسل خرمای گل نیک در واقع صددرصد از خرما تولید می شود، تمامی خواص خود خرما در این محصول نیز موجود می باشد تا بتوان آن را شیرین کننده ای محشر با طعم و خواصی بینظیر نامید.
عسل خرمای گل نیک دارای مقادیر قابل توجه پتاسیم، منیزیم، مس، آهن، فسفر، کلسیم، نیاسین و پیریدوکسین و همچنین مقادیر بالای بتاکاروتن، لوتئین و زآگزانتین می باشد. علاوه بر آن، ثابت شده است که خرما و محصولات تولیدشده از آن یک منبع قوی آنتی اکسیدان با تاثیرات قوی آنتی اکسیدانی می باشند. تحقیقات آکادمیک بسیاری نشان داده است که عسل خرما حتی دارای مقادیر آنتی اکسیدان بالاتری به نسبت عسل طبیعی می باشد.
علاوه بر آن، عسل خرمای گل نیک دارای خواص زیر نیز می باشد:
+ به علت دارا بودن مقادیر بالای آهن، از فراموشی و آلزایمر در سنین بالا جلوگیری می کند.
+ به علت دارا بودن پتاسیم به سلامت روده ها کمک می کند.
+ به علت دارا بودن مقادیر قابل توجه مواد معدنی شامل سلنیوم، منیزیم، مس و منگنز، به سلامت و استحکام استخوان ها کمک شایانی می کند.
+ به علت دارا بودن ویتامین ها به سلامت سیستم عصبی بدن کمک می کند
+ به علت دارا بودن سولفور (که در کمتر ماده غذایی دیگری یافت می شود)، عسل خرمای گل نیک به کاهش واکنش های آلرژیک و همچنین آلرژی های فصلی کمک می کند
+ به علت دارا بودن فلورین، با کاهش پلاکت دندان به سلامت و استحکام دندان ها کمک می کند.
+ به علت دارا بودن سطوح بالای پتاسیم و همچنین خواص ضد کلسترول بد خون، به سلامت قلب کمک کرده و از حملات قلبی جلوگیری می کند.
+ به علت دارا بودن ویتامین سی و فلاونوئیدها که موجب سلامت پوست و حفظ بافت و نرمی آن می شوند، باعث ایجاد پوست سالم و شاداب می شوند. 
+ به علت دارا بودن انواع آنتی اکسیدان، موجب مقاومت بالای بدن در برابر بیماری ها و سلامت کلی بدن می شوند

صادرات

در حال حاضر عسل خرما (قند مایع خرمای) گل نیک در حال صادرات به صنایع غذایی مختلف در چندین کشور از جمله ترکیه، روسیه، بلغارستان و غیره می باشد.

مجوزها
عسل خرمای گل نیک دارای تمامی مجوزهای مورد نیاز داخلی شامل پروانه بهره برداری، سیب سلامت و غیره می باشد.
اطلاعات تماس
برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از یکی از روش های زیر با ما تماس حاصل نمایید:
 
ایمیل: info@nakhilsabz.com  وب سایت: www.nakhilsabz.com
تلفن: 02156232975      موبایل: 09120192732 (مدیر فروش)
3j,gdn;kkni_rkn_lhdu_ovlh #hvchkjvdk_advdk ;knni_'dhid #قند_مایع_خرما #شیره_خرما_رنگبری شده #کارخانه_عسل_خرما _ارزان ترین_شیرین کننده_گیاهی #سالمترین_شیرین کننده_گیاهی #کارخانه_عسل_خرما #شیره_خرما_روشن #شیره_خرما_بدون_رسوب #تولیدکننده_شیره_خرما_تصفیه شده

درباره ما

شبکه های اجتماعی