قهوه هسته خرما

قهوه هسته خرمای گل نیک 

قهوه هسته خرما با نام  قهوه خرما نیز شناخته می شود. 

عاشقان قهوه می توانند طعمی جدید را با قهوه هسته خرمای گل نیک تجربه کنند.

قهوه هسته خرما چیست؟

در یک کلام می توان گفت که قهوه هسته خرما بهترین جایگزین بدون کافیین قهوه های مرسوم موجود در بازار می باشد. اگر می‌خواهید مصرف قهوه خود را کاهش دهید یا نوشیدن آن را قطع کنید، اما نگران احساس خستگی و خواب‌آلوده شدنتان در طول روز هستید، قهوه دانه خرما به عنوان یک جایگزین سالم و به همان اندازه خوشمزه پیشنهاد می‌شود. ضمن اینکه بسیاری از مضرات مصرف انواع قهوه مثل قهوه فرانسه یا قهره ترک را هم ندارد.

فرآیند تولید هسته خرمای گل نیک

تولید قهوه هسته خرما فرآیندی بسیار دشوار و بادقت می باشد. هسته ها ابتدا به دقت سورت و آشغال گیری و ضدعفونی می شوند و سپس طی چند مرحله روغن گیری، خشک کردن، خرد کردن و پودر کردن به قهوه هسته خرما با مش بسیار بالا تبدیل می شوند.

فواید و خواص قهوه هسته خرمای گل نیک برای سلامتی

قهوه هسته خرمای گل نیک یک نوشیدنی بسیار سالم و مغذی دارای مقادیر قابل توجه فسفر، روی، منیزیم، کلسیم، آهن و پتاسیم می باشد. برخی حتی بر این باورند که خواص هسته خرما بسیار بالاتر از خود خرما است.

نوشیدنی قهوه هسته خرمای گل نیک طعمی مشابه سایر قهوه های غیراسیدی دارد و اگرچه انرژی و نیروی سایر قهوه ها را به شما می دهد اما بدون کافیین و گلوتن است. 

قهوه هسته خرمای گل نیک منبعی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها می باشد. 

قهوه هسته خرمای گل نیک به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها، یک منبع قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس بوده و در عین حال یک انرژی زای طبیعی بدون کافیین است.

از خواص دیگر قهوه هسته خرمای گل نیک می توان به کاهش سطح کلسترول خون، بهبود سلامت دستگاه گوارش، حفاظت از کبد و کلیه و غیره اشاره کرد.

*قهوه هسته خرما می تواند به کاهش قند خون کمک کند و به این خاطر به عنوان بهترین نوشیدنی برای بیماران دیابتی و کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می شود.*

مشخصات قهوه هسته خرمای گل نیک

+ کاملاً نرم با مش بسیار بالا

+ کاملاً ضدعفونی و استریلیزه

+ صددرصد طبیعی بدون هرگونه مواد نگهدارنده و افزودنی

+ دارای عطر و طعم بسیار عالی دقیقا مشابه با قهوه معمولی

+ قیمت بسیار پایین تر به نسبت قهوه های معمولی موجود در بازار

بسته بندی قهوه هسته خرمای گل نیک

قهوه هسته خرمای گل نیک در انواع بسته بندی های فله و خرده فروشی (سوپرمارکتی) قابل عرضه می باشد.

مجوزها
 
قهوه هسته خرمای گل نیک دارای تمامی مجوزهای مورد نیاز داخلی شامل پروانه بهره برداری، سیب سلامت و غیره می باشد.
اطلاعات تماس
 
برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از یکی از روش های زیر با ما تماس حاصل نمایید:
 
ایمیل: info@nakhilsabz.com    وب سایت: www.nakhilsabz.com
تلفن: 02156232975            موبایل: 09120192732 (مدیر فروش)
#تولیدکننده_قهوه_هسته_خرما #قهوه_خرما #ارزان ترین_قهوه_بازار #سالمترین_جایگزین_قهوه #قهوه_دیابتی #ارزانترین_جایگزین_قهوه #قهوه_کاهش_وزن #کارخانه_قهوه_خرما #جایگزین_طبیعی_قهوه  #قهوه_بدون_کافیین #قهوه_بدون_گلوتن #قهوه_فله #قله فروشی_قهوه #قهوه_کارتنی #صادرکننده_قهوه_خرما #تولیدکننده_قهوه_خرما #قهوه_هسته_خرما #بهترین_قهوه_انرژی زا #قهوه_سالم #قهوه_دیابتی #فروشنده_قهوه_دیابتی 

 

درباره ما

شبکه های اجتماعی